Garantie
Het kan voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat stuk gaat nadat u dit in gebruik heeft genomen. Neem dan contact op met ons en wij proberen dan samen met de originele verzendings bon en artikel gegevens te zorgen voor een snelle afhandeling.
Garantie bepalingen
Wij zullen beoordelen of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing is. Indien een artikel wat uw bij de Zöster heeft gekocht en gaat dit na een bepaalde periode stuk? Dan volgen wij bij het afhandelen de wet en onze algemene verkoopsvoorwaarden.
Klachten
Als en klacht gegrond is dan komen al de gemaakte kosten binnen de garantietermijn voor onze rekening.
De klacht is ongegrond indien ons product:
- Beschadigd is door opzet of nalatigheid
- Onoordeelkundig gebruik of slecht onderhoud
- Normale slijtage en/of beschadigingen door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzingen.
Annuleren
Het annuleren van een bestelling is kosteloos, zolang deze nog niet is verzonden. Annuleert u de bestelling na de verzending door ons, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Na de goede ontvangst van de retourzending storten wij het aankoopbedrag minus de verzendkosten aan uw terug.
Retourneren
U hebt een periode van 7 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Zie voor meer informatie onze algemene voorwaarden.
Eetkamerstoelen, krukken, tafels en kasten kunnen lichte kleurafwijkingen hebben ten opzichte van de getoonde materialen op de foto’s van de webshop.
Veel van onze producten zijn unieke stukken, het kan zijn dat de geleverde producten een kleur of verschil in afmeting hebben ten opzichte van de getoonde foto’s en afmetingen op onze webshop.
Speciaal bestelde meubelen en verlichting kunnen niet teruggenomen worden tenzij deze gebreken vertonen. Wij proberen deze gebreken zo spoedig mogelijk te verhelpen of een vervangend artikel bestellen. Gebreken proberen wij zo spoedig mogelijk te verhelpen of er wordt een vervangend artikel van het desbetreffende merk besteld.
Voordat u een artikel retourneert verwachten wij dat u deze controleert op beschadigingen en volledigheid. Het doormailen van enkele foto’s kan daarbij helpen.
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Dat kan maar, reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Bij de Zöster Landelijke stijl zal de gehele aankoopsom, exclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn ook voor uw rekening.
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval ook niet terugbetaald.
Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Bij de Zöster Landelijke stijl kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en ordernummer te vermelden. Voor een snelle afhandeling is het belangrijk dat u de bon en artikelgegevens bij de hand houdt.
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Bij de Zöster Landelijke Stijl heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 30 dagen aan u terugbetaald.
Retouradres
Bij de Zöster Landelijke stijl
Bredenreinstraat 4
3640 Kinrooi
België
U ontvangt van ons een orderbevestiging waarin wij de leverdatum van de artikelen melden. Voor meer informatie raadpleegt u de algemene voorwaarden.
U kunt op drie manieren een bestelling ontvangen:
- Op uw thuisadres
- Op een alternatief adres
- Of u kunt de bestelling zelf afhalen op het adres van de webshop.
Bij de keuze van levering thuis en/of op een alternatief adres kiest u voor de corresponderende service van postbezorging. De bestelling wordt dan binnen 2 tot 3 werkdagen thuis bezorgd. Bij de keuze van afhalen op het adres van de webshop kunt u het product binnen 2 werkdagen ophalen, tenzij uw een andere levertermijn is opgegeven. In alle gevallen ontvangt u een bevestiging e-mail wanneer uw bestelling gereed is.
Bij uitputting van onze voorraad kan er een latere leveringen datum worden afgesproken. Bij de Zöster Landelijke Stijl behoud zich dan het recht om de levering in afspraak zonder schade vergoeding, later te organiseren.
Kosten
Voor het verzenden van kleine bestellingen rekenen wij geen kosten:
- Vraag vooraf de verzendkosten op voor thuisbezorging van meubels of grote artikelen die niet via PostNL of BPost regulier verzonden kunnen worden.
- Deze kunnen wij versturen via pallet service, de kosten bedragen 65€
Wanneer u niet in staat bent om de bestelling in ontvangst te nemen wordt deze de eerstvolgende (werk)dag aangeboden. Bij verdere absentie krijgt u een bericht waarmee u de bestelling kunt ophalen bij het vermeldde postkantoor.
U kunt in onze webshop op de volgende manier betalen:
BANCONTACT/ MISTER CASH
De voordelen op een rij:
- Alle grote Belgische banken zijn aangesloten bij Bancontact / MisterCash
- U betaalt binnen de beveiligde en vertrouwde bankomgeving van de eigen bank met een unieke TAN (Transaction Auhorization Number). U kan dus direct betalen en hoeft zich niet eerst te registreren of een account aan te maken. De beveiliging wordt per individuele bank geregeld. Dit zorgt er voor dat er nooit een storing in het gehele BCMC systeem kan zijn, alleen per individuele bankinstelling
Zodra u de betalingshandeling in de bankomgeving heeft afgerond, wordt het bedrag meteen overgemaakt.
IDEAL
Heeft u toegang tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Frieslandbank, Van Lanschot Bankiers, KNAB of de Triodos Bank? Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL, de makkelijkste manier van betalen op internet.
De voordelen op een rij:
- Snel, simpel en veilig online betalen via uw eigen bank
- Direct overgeboekt, dus direct verzenden
- iDEAL betalingen zijn volledig gratis
Onze bankgegevens zijn:
Bank: KBC Bank
Rekeningnummer: BE02 7350 3365 4540
Ten name van: Bij de Zöster Landelijke stijl + omschrijving: ordernummer)
Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.
Vermeld bij het overmaken het ordernummer uit uw orderbevestiging.
Bij ontvangst van uw betaling sturen wij de bestelling in de regel nog dezelfde dag op.
Uw online betaling wordt afgehandeld door HBook software, deze maakt het online betalen in onze webshop mogelijk door online betaalmethodes als bankcontact en iDEAL aan te bieden.